dilluns, 12 d’octubre del 2015

REUNIÓ FAMÍLIES 8 D'OCTUBRE 2015

A continuació us penjo els punts tractats a la reunió amb les famílies pels que no vau poder assistir i per recordar-vos a tots i totes el que es va tractar:

REUNIÓ FAMÍLIES DIA 8 D’OCTUBRE DE 2015

-         Famílies assistents.
-         Famílies nouvinguts: Yuchen
-         Proposta d’activitats:

  • Continuació capses de lletres i números (de dilluns a dijous).
  • Continuació de la capsa sorpresa (divendres). Finalitat: joc qui és qui.
  • Creació d’un conte (nova activitat els divendres). S’iniciarà a la classe.
  • Ús de l’agenda (ús diàri). Informacions i notes escrites.
  • Préstec de contes (nova activitat els divendres).
  • Ús i funcionament de les carpetes (sempre han de tornar a l’escola).
  • Seguiment del bloc de l’aula (mateixa adreça).
  • Tallers puntuals segons esdeveniments (carnestoltes, Nadal,…). Es penjarà graella al tauló.
  • Portar les fotos de les professions del pare i mare pendents. Es realitzarà un joc a la classe al racó de jocs compartits.
  • Continuació del calendari mensual:

+ Previsió d’activitats i dades rellevants.
+ Anticipar les diferents activitats i dades importants.
+ Afegir aquelles que des de casa són importants per ells.

-         El joc per racons:

  • Racons disponibles aquest any (plàstica, construccions, ordinador, jocs compartits, contes i històries, i lesctoescriptura), així com aquells que sorgeixin de l’interès dels infants o de les necessitats de l’aula.
  • Moments del joc: Tria, desenvolupament i representació o devolució.

-         Mestres que entren a la classe: Josep (Música), Joana (Anglès), Miquel (Psico), Malen (Suport) i aquells de l’Equip de Suport necessaris. No es portaran a terme els Tallers per part de la mestra d’A.L. (Ruth).

-         La lectoescriptura a 5 anys. Com s’enfoca.

-         Aspectes rellevants de la vida d’aula:

  • Importància de la puntualitat per afavorir l’organització del dia a l’assemblea. Entrada i sortida.
  • Fomentar l’autonomia dels infants portant roba còmode, posant nom a la roba i les seves coses, tovalloles, mitjons,… posant cintes per penjar a les jaquetes i bata, portant un calçat adequat. Tenir en compte el dia de psicomotricitat.
  • Fer un seguiment de l’horari d’activitats lliurat a casa per tal de seguir les activitats.
  • Horari d’esmorzars: respectar la quantitat que es poden menjar i una alimentació equilibrada i saludable, sense introduir nous aliments a l’escola. Respectar el menú cada dia, potenciant l’ús de la carmanyola. Portar aigua cada dia amb el nom posat.
  • Continuació de l’aigua a la classe. S’avisarà a la família que li toqui.
  • Portar motxilla sense rodes i preparar-la junts i juntes a casa.
  • Importància de cuidar i respectar les coses personals, dels companys/es i de l’escola, així com de casa (capses, carpetes, contes, agendes, motxilles…), fomentant així la responsabilitat.
  • Recordar portar el dilluns les tovalloles i els mitjons de psico si se’ls han emportat.
  • Els aniversaris: es celebraran el dia de l’aniversari, sempre que sigui possible, sense portar llepolies ni obsequis individuals. Són preferibles els pastissos casolans.
  • Recordar mirar i llegir cada dia el plafó de la porta de la classe i les circulars que es reparteixin.
  • Revisar els sobres de la porta, per tal de tenir aquelles circulars dels alumnes que no hagin vengut un dia puntual.
  • Revisar llistat de material del curs i documentació amb la tutora.
  • Les joguines o ojectes personals es deixaran a casa. Es podran portar contes amb el nom posat.
  • Importància de fer l’ingrés per la dotació de l’aula del material. Continuació dels Tresorers/es.
  • Hora de la tutoria: dilluns de 14 a 15h.

GRÀCIES A TOTS I A TOTES!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada